Tuesday, April 14, 2009

Spring in Amsterdam / アムステルダムも春らしくなりました

People are having the Easter break for 2 weeks in Europe. I saw so many people are outside in parks, taking their boats on the canals, hanging out in cafes. 
It has been nice weather. Finally I feel spring!

アムステルダムにもようやく春が訪れたようです。4月でも雪が降ることがあると聞いていましたが、今年はなんだか春めいていてラッキーです。今、ヨーロッパでは復活祭の長期休暇に入りました。人々は野外で楽しんでいます。ボートに乗ったり、公園でピクニックしたりといった姿をみかけます。わたしはというと、学校が昨日から始まり、忙しくなりました。

No comments:

Post a Comment